slider

OOTD: boyfriend jeans

8/22/2011

sweet Paris.














28 komentarzy:

  1. chyba nie ma nic lepszego i mocniejszego niż miłość do pupila :))

    ale słodycz bije z tych zdjęć, aż mam ochotę na słodkości ;o

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki kochana za kom, miły ... niektórzy juz mnie tak wnerwiają ...

    marysia-k.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. dodałam się i oczywiście będę zaglądać (:

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękujemy:))

    Piękne zdjęcia, kocham Paryż, mogłabym tam zamieszkać, coś pięknego, zdecydowanie ma klimat^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne zdjęcia , podoba mi się tu . Dodaję!

    OdpowiedzUsuń
  6. genialne zdjecia, az zglodnialam <3

    OdpowiedzUsuń
  7. mmm ... słodycze . : )

    OdpowiedzUsuń
  8. dziekuje za komentarz

    obserwuje!

    OdpowiedzUsuń
  9. pychotka :) Również obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  10. aż mnie ochota na wszystko wzięła;)
    Jeśli podoba Ci się mój blog zapraszam do obserwacji;)
    www.anja-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. ohh dobrze pamietam ten sklep z Paryskiej wycieczki!:) pewnie że poobserwuję dziewczyny;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. a no są wspaniałym krajem. :) a fotki jak fotki - mogły być lepsze, ale niestety aparatu nie miałam ze sobą odpowiedniego. ;p paryż śliczne miasto. choć szczerze to wolę berlin.;p

    OdpowiedzUsuń
  13. mmmm ja bez słodyczy nie mogę żyć;]

    OdpowiedzUsuń
  14. Pewnie, możemy obserwować :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Obserwuję i liczę na to samo ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. jakie to wszystko piękne, aż żal jesc :ddd !

    zapraszam,
    obserwujemy ?:)

    OdpowiedzUsuń
  17. mmmmm ;) !
    dzięki za komentarz . ja obserwuję ;))

    OdpowiedzUsuń
  18. dziękuje za komentarz :) Zapraszam do mnie !
    naglowek jest swietny

    OdpowiedzUsuń
  19. Mniaam, jakie to musi być pyszne! :)

    Zapraszam: somefromnot.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Słodkości ;)
    Pozdrawiam i zapraszam ponownie:
    katarzyna93.blogspot.com
    :D

    OdpowiedzUsuń
  21. słodkie (dosłownie) zdjęcia;) dodaję do obserwowanych i zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetne, apetyczne zdjęcia ;)
    Ja też chce do Paryża!

    OdpowiedzUsuń

LATEST FROM INSTAGRAM - @modemoisell