slider

OOTD: boyfriend jeans

10/20/2012

october light.

Dzisiejsze zdjęcia są doskonałym przykładem na to, że zawitała u nas prawdziwa złota jesień. Jest ciepło, złoto i słonecznie - właśnie tak jak być powinno.
Aż trudno uwierzyć, że w październiku  swobodnie można chodzić bez kurtki. W prawdzie mam na sobie grube rajstopy, ale jest i tak dobrze jak na jesień.
Zestaw jest połączeniem brązowej koszuli z rozkloszowaną, wzorzystą spódnicą.

















sunglasses - ray-ban/ blouse - zara/ skirt -diy/ shoes - allegro/ bag- vintage/ bracelet- carla

48 komentarzy:

  1. świetnie wyglądasz:))

    http://themalestreet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Niesamowity zestaw, bardzo dobrze w nim wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Very nice!!!
    http://solaanteelespejo.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny zestaw ;)
    mbmalie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. ciekawa góra, ciekawy dół, podoba mi się:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Niby casualowy look, a wyglądasz świetnie. Gratulacje wyczucia.
    Pozdrawiam i zapraszam do obejrzenia mojego najnowszego outfitu na www.fogdancing.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie wyglądasz w kolorach jesieni :))

    OdpowiedzUsuń
  8. ale piękna spódnica <3 i koszula! Piękne połączenie! ;d

    OdpowiedzUsuń
  9. Oj masz wyczucie stylu :) Ślicznie wyglądasz !!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo fajny zestaw:) bardzo podoba mi sie koszula<3

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo ładna jesienna stylizacja:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piosenka i teledysk bardzo fajne .
    A co do twojego stroju to fajne kolory :)Pozdrawiam i zapraszam :*
    Dzisiaj nowa recenzja .

    OdpowiedzUsuń
  13. Bosko. Spódniczka, buty, wszystko jest jak najbardziej na plus!

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo mi się podoba ta stylizacja . Cudnie to wybrałaś . A buty nieziemskie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. wyglądasz przepięknie ;d ta spódniczka mnie urzekła ;)
    sama ją szyłaś?

    OdpowiedzUsuń
  16. Fantastycznie wyglądasz, piękna spódniczka i buty :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudowna stylizacja !:3
    buty najlepsze ! :D

    +Dodaje :*

    OdpowiedzUsuń
  18. wyglądasz świetnie,bardzo podoba mi się te zestwienie:)
    kcham tą piosenke:D

    OdpowiedzUsuń
  19. I really love your skirt ^^

    New post - Kisses ♥
    http://www.mademoisellemode.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. buty i spódnica skradły moje serce:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetnie wyglądasz. Bardzo lubię takie spódnice. :)
    dominicasinspirations.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. ale fantastyczne połączenie! zestaw idealny :) buty podobają mi się najbardziej.

    OdpowiedzUsuń
  23. fajna stylizacja, bardzo ciekawe dobre wszystko także kolorki.
    Pozdrawiam. Mania. Zapraszam skromnie do mnie 1269.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. zestaw świetny, uwielbiam tą piosenkę :)*

    OdpowiedzUsuń
  25. Buty <3 Torebka <3
    Przzecudooowne!
    Obserwuję :>

    OdpowiedzUsuń
  26. bardzo ciekawe zestawienie zwłaszcza tej spódnicy niby letniej z tymi botkami bardziej przecież jesiennymi. I to fajne połączenie kolorów kasztan i turkus - takie zestawienie bardzo mi się spodobało. pozdrawiam jak zawsze cieplutko
    p.s. u nas robi się coraz zimniej :( wyciągam już kurtki zimowe .......

    OdpowiedzUsuń
  27. you look great! this is really wonderful inspiration

    OdpowiedzUsuń
  28. Such a nice outfit, and I love your skirt and those shoes!
    Great blog btw! :)

    OdpowiedzUsuń

LATEST FROM INSTAGRAM - @modemoisell