slider

OOTD: boyfriend jeans

6/13/2014

flowers shirt + white flip-flops.

W ostatnie dni pogoda ostro dała nam popalić (i to dosłownie),  dlatego, gdy tylko miałyśmy taką możliwość, starałyśmy się spędzać jak najwięcej czasu na łonie natury, by móc w pełni korzystać z uroków upalnej pogody i promieni słonecznych. Wielu z Was zapewne ma dość wysokich temperatur, które Was męczą i najchętniej nie wychodzilibyście w ogóle z domu, co nas dziwi, albowiem my w takie dni czujemy się jak ryba w wodzie. 
Jak jest ze stylizacjami w  upalne dni? Otóż my stawiamy przede wszystkim na wygodę, lekkość i minimalizm. Oznacza to nic innego, jak tworzenie zestawów z udziałem ubrań, które nie są zbyt skomplikowane, nie zakrywają całej powierzchni naszego ciała, jedynie pewną jego część i są wykonane z lekkich materiałów. Jeśli chodzi o dodatki, to raczej staramy się je ograniczać do minimum, aby nie dokładać sobie zbędnego i naprawdę męczącego, w upalne dni, ciężaru.

Oczywiście, nie zapominamy przy tym wszystkim o dobrym wyglądzie. Ma być wygodnie, ale ładnie i w naszym stylu, czyli tak jak w dzisiejszej stylizacji. Wszystkie zasady zachowane :)
















zara shirt | sheinside shorts | michael kors watch | ray ban sunglasses | ccc shoes

20 komentarzy:

  1. podobają mi się te zdjęcia! i koszula!
    urocza jest!
    naprawdę letnio wyszło :)!

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam Wasze stylizacje, są bardzo w moim, stylu:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja uwielbiam taką pogodę! :)
    Spodenki są super, wygoda przede wszystkim :)

    OdpowiedzUsuń
  4. genialnie :)) fajne masz te klapeczki!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. ładna stylizacja, tylko burt mi nie pasują

    Zapraszam serdecznie do mnie na stylizacje.
    http://iamemilia.blogspot.com/2014/06/w-pelikany.html

    OdpowiedzUsuń
  6. fajne zdjęcia :)
    podobne buty nie dawno kupiłam w sh za złotówkę :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Podoba mi się! klapki fajne i na pewno wygodne!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale piękne zdjęcia!

    http://sylwiaa-m.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. nice outfit, looks wonderful

    OdpowiedzUsuń
  10. That top is so pretty and your legs and feet are gorgeous. Such a beautiful woman :) xoxo

    http://downwithpants1969.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Dla mnie szorty numerem jeden! :) fajnie wyglądasz ;)
    Pozdrawiam i zapraszam na nowy wpis ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. piękne nogi, obłędna koszula, genialna całość ♥

    OdpowiedzUsuń
  13. Takie looki lubię najbardziej :) wygodne i ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajna koszula :-) jestem ich wielką fanką :-)

    OdpowiedzUsuń

LATEST FROM INSTAGRAM - @modemoisell