slider

OOTD: boyfriend jeans

8/29/2015

little black lace dress.

Jestem jedną z tych osób, które uwielbiają proste minimalistyczne ubrania, dlatego moda na małą czarną to dla mnie chyba najlepsze co podarował nam świat. 
Przyjęło się, że latem zakłada się jasne, kolorowe oraz kwieciste ubrania, a czarne odcienie, powinny być w tym czasie na dłuższym urlopie.  Oczywiście ta zasada, zupełnie nie ma zastosowania do mojego życia. 
W połowie sierpnia, miałam przyjemność uczestniczyć w uroczystości zaślubin, i na ta okazję założyłam sukienkę w kolorze czerni. Być może wiele z Was nie zdecydowałoby się na taki look ale ja czułam się w takiej stylizacji świetnie, a to chyba najważniejsze :)









h&m jacket/kurtka
newdress dress/sukienka
ray-ban sunglasses/okulary
signora necklace/ring/biżuteria

12 komentarzy:

  1. Super look<3
    Sukienka i kurtka są świeetne!!<3

    OdpowiedzUsuń
  2. Znakomite zestawienie całości ! Dla mnie bomba :)
    PS: Będę bardzo wdzięczna za klik TU <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna sukienka, też kiedyś byłam na weselu w czarnej sukience. Zawsze można dodać kolorowe dodatki. Osobiście by mi to nie przeszkadzało. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny look, bardzo podoba mi się kolor kurteczki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. jak dla mnie ten look jest super!
    zwiewność na dole, góra cięższa i dzięki temu z tą zwiewnością sukienki kontrastująca :)
    ja to lubię.

    poza tym - bardzo ładne zestawienie barw!

    OdpowiedzUsuń
  6. Naprawdę piękna ta sukienka, cudnie Ci w niej! ;) masz rację, milimalizm jest w cenie :) pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale w czerni właśnie latem wygląda sie dobrze - skóra opalona ia jakoś tak witalnie to wypada.
    Pięknie to zgrałaś. Jest kobieco i z pazurem, podoba mi się.

    OdpowiedzUsuń

LATEST FROM INSTAGRAM - @modemoisell